Kā jau daļa no jums ievērojusi, tad šobrīd trenējos Maltā, kur gaisa temperatūra +13 līdz +16, lētas viesnīcas un ērta nokļūšana ar Ryanair. Šobrīd jau aizvadīta nedēļa, taču interesantākie treniņu iespaidi bijuši tikai pēdejās dienās.

Aizvakar ar Pēteri aizbraucām uz salas tālo galu, atpakaļ braucām caur Valettu, un sanāca labi 90 km. Apaļam skaitlim tika piemesti vēl desmit, un vēl mazliet, un kopā 104km piecās stundās un pāris minūtēs.

Jau tās dienas vakarā nojautu, ka būs mazliet pārķerts. Kā viena no pazīmēm papildus nogurumam ir tas, ka ejot dušā sviedri "smaržo" nedaudz pēc amonjaka. Šis aromāts rodas noārdoties aminoskābēm un olbaltumvielām, kas noteikti nav labi- organisms ražojot sev enerģiju darbam sācis ēst pats savus muskluļus. Tiesa, tas notiek tikai treniņos garākos par 2-2.5 stundām un treniņā laikā dzerot nepareizos dzērienus. Risinājums ir treniņa laikā dzert sporta dzērienu, kurā ir ne tikai ogļhidrāti, bet arī nedaudz olbaltumvielas. Diemžēl man nekā tāda līdzi nebija.

Nākamajā rītā pulss miera stāvoklī un arī pieceļoties kājās bija paaugstināts (tas gan bija gaidāms). Nolēmu ņemt pavisam brīvdienu, turklāt rīta pusē vēl spēcigi lija lietus. Lai uzlabotu atjaunošanos, pēcpusdienā izbraucu pavisam nedaudz, 80 minūtes vieglā intensitātē. Lai muskuļi darbojas un izskalo visu lieko.

Šī rīta pulss rādīja, ka esmu pavisam svaigs. Super! Braucām garo treniņu apkārt lidostai, uz Marsaksloku un atpakaļ. Bija ieplānots spēka treniņš- visus kāpumus braukt ar smagu pārnesumu un griezt pedāļus ar spēku. 3 stundas. Katram gadījumam paķēru līdzi pudeli atjaunošanās dzēriena. Viss izdevās, vakarā bez noguruma! Train hard, rest hard! Train hard again.

Kā likums, ja atpūtas diena bijusi bez kvalitatīvas atpūtas, vai miegs sačakarēts, tad arī nākamā treniņu diena parasti ir nekāda. Jau cik reizes tas pierādījies. Šoreiz gribēju uzrakstīt cik laba sajūta, kad viss izdodas!

Svētdien (30. janvārī) šeit XC National Points Series 2. posms. Trasi jau redzējām, ātra, taisna, ļoti akmeņaina. Sestdienas treniņā plānoju vienu apli (~15 min) uz gandrīz pilnu jaudu un viss, kopā ar iesildīšanos un atsildīšanos tā būs atslodzes diena. Dalībnieku maz, taču Top 4 ļoti spēcīgs, ja iespraukšos pa vidu- būšu gandarīts.

2014. gada piezīme. Ap 2010. gadu Pēteris sāka nopietni trenēties, un viņa progresu var tikai apbrīnot. Es ceru, ka klikšķis radās tieši mūsu kopīgajos treniņos Maltā :) Pats ņemu no viņa piemēru, cik daudz var sasniegt ar strukturētiem treniņiem pareizās jaudas (vai pulsa) zonās.

Es braucu ar velo, organizēju nometnes, trases apskates braucienus un sacensības. Vēl lasu lekcijas RTU un rakstu treniņu plānus.

Plašāk par mani

Tu esi nokļuvis īstajā vietā! Treniņu plāns ļaus Tev izmantot laiku efektīvi, kļūt ātrākam un apsteigt svarīgākos konkurentus. Kad sāksim?