Braucot mājās no pēdējā treniņa biju tik skaisti izdomājis, kā iesākt šo rakstu, bet no slidena tiltiņa iekritu Vikmestes upītē, visu aizmirsu, nāksies vien iztikt ar sausiem faktiem. :) Tātad- lēnākais brauciens ar 26er bija ātrāks nekā pats labākais mēģinājums ar 29er. Braucu garu, saknēm bagātu taku kas vijas lejup gar Vikmesti, no Reiņa trases līdz Serpentīna ceļa pakājei, mālainu un slidenu. Trek MTB maratona braucēji to atcerēsies kā posmu, pirms otro reizi doties serpentīnā. Ar katru no ričukiem tika veikti četri braucieni.

Principā rezultātos nav nekā jauna, jo apstiprinājās divas interneta forumu patiesības. Pirmā, ka tiklīdz ceļš iet uz leju, tā 26er kļūst ātrāks par naineri, un otra, ka bieži vien 29er šķietami liekas ātrāks (bet īstenībā tā nav), dēļ tā, ka ir komfortablāks. Goda vārds, šodien ar 26er man likās ka ielikšu kādā kokā, vai trāpīšu upītē, visas zarnas izkratīja, kamēr vakar 29er it kā lēnāk, bet cēli ripoja saknēm pāri.

Jāpiebilst, ka grūtībām ar „mazo ratu” Scott Scale attaisnojums bija nakts lietutiņš, kas sarežģīja braukšanu. Šodien taka pielijusi, ar vēl vairāk zelta rudens lapām, un pats trakākais, tiltiņi bija slideni! Nevienu nedrīkstēja braukt „ar gāzi”, vai arī izspolēšana ar nekontrolējamām sekām garantēta. Tas zaga metrus ieskrējienam, jo vakar ar 29er varēja sākt mīties daudz ātrāk, šodien bija jāgaida, kamēr pārripošu pāri līdz cietai zemei. Principā var apgalvot, ka abiem riteņiem nebija vienlīdzīgi apstākļi, un 26erim tie bija sliktāki, taču tas tāpat vinnēja.  Iespējams, vajadzētu vēlreiz aizbraukt paskatīties ar 29er, lai skeptiķi nevarētu apgalvot, ka papildus slapjums kaut ko būtisku mainījis, vai arī ka ar katru nākamo braucienu arvien labāk zināju trasi.

Grafikā raksta sākumā attēlots katra brauciena ātrums. Pati zemākā līnija, zilā krāsā nebūtu skaitāma, jo ļoti krīt ārā no pārējām, tā bija trases iepazīšana. Izskatās, ka ar 1 braucienu iepazīšanai ir pieticis, jo visas nākamās ar 29er līknes ir cieši kopā, praktiski vienādas. Nedaudz pārsteidz, ka 4. brauciens ar 29er nav pārāks par pārējiem, jo tiešām centos, izliku fiziski visu, jo nebija treniņa beigās vairs kam taupīties. Pilnīgi pretējs stāsts par 26er, kur pēdējais brauciens uz maksimumu ir ievērojami labāks (pati augšējā līnija). Daudz kur līnijas ir paralēlas, kas nozīmē, ja izdevies uzņemt ātrumu, un noturēt to lēnajās vietās, tad paātrinos vai bremzēju vienādi. Laika līknēs redzami šie divi minimālie un maksimālie, savukārt pārējie savā starpā grupējas, attiecīgi ar katru no velosipēdiem.

No 29er testa neviens no braucieniem atmiņā neizceļas, visi liekas vienādi. Pēc treniņa nevarēju nodalīt, ka kādā būtu bijušas kļūdas, vai kas cits atmiņā paliekošs. 26er braucieni papildus slapjuma dēļ neviens nebija perfekts, katrā (varbūt izņemot pēdējo) bija pa kādai lielākai kļūdai vai izslīdēšanai, un kopējā sajuta palika tāda, ka labi, ka viss labi beidzies bez traumām. Rīt dabūšu divus komplektus vienādu riepu, taču ar Furious Frediem šeit nerādīšos, un nav jau arī vajadzības. Laiks pārbaudīt meža smilšu ceļus un cietās grantenes.

Ak jā, par to kritienu upītē :) Pašu pēdējo tiltiņu, ārpus laika ņemšanas sekcijām šodien nebraucu, kaut arī sausā laikā tur pārbraukt nav nekas īpašs. Viens no nesošajiem baļķiem salūzis, un vidū viena mala ir kādus 30 cm zemāka nekā otra. Esot tajā vietā velokurpes sāka slīdēt, ritenis slīdēt, apstāties nekā, apakšā kaut kādi koki... Centos kontrolēti lekt pāri, slīdēju atkal, izskatījos droši vien kā pīle uz ledus. :) Nekas jau traks nebija, bet pirmo reizi  biju novēlies  no kāda Siguldas tiltiņa. Izmantojot izdevību nomazgāju riteni un tad rāpos ārā :)

Pieejami, saprotami un efektīvi treniņi!

Velotreniņi.lv un treneris Eduards Rēns piedāvā treniņu plānus visai sezonai un katrai dienai, operatīvas izmaiņas, regulāru un praktiski nelimitētu komunikāciju ar klientiem, kopīgus treniņus, padomus par tehniku, braukšanu un uzturu. Velotreniņi.lv - tie ir visiem pieejami, saprotami un efektīvi treniņi! 

Pamata līmenis

30 EUR mēnesī

Standartizēts treniņu plāns, pieskaņots dalībai
vai nu LVM vai Vivus MTB maratonu seriālos

  • 3 līdz 4 treniņi nedēļā
  • Plāns ņem vērā jūsu aizņemtību nākamajā mēnesī, iesniedzot grafiku savlaicīgi
  • Minimālās prasības: vismaz pulsa mērītājs, jaudas mērītājs ieteicams
  •  Iespējami jaudas treniņi pēc FTP metodikas
  • Treniņu uzdevumi jūsu telefonā vai kalendārā
  • Telefona zvani un e-pasti darba dienās 9-18
  • Treniņu datu anaīze saskaņā ar cenrādi 2
  • Today’sPlan Premium abonements nav iekļauts
  • Treniņu programma svaru zālei par 15 eiro mēnesī
  • Individuālie treniņi saskaņā ar cenrādi 3

Standarta līmenis

45 EUR mēnesī

Individuāls treniņu plāns, pieskaņots Jūsu mērķiem, ikdienas ritmam un sacensību kalendāram pēc jūsu izvēles

  • 3 līdz 5 treniņi nedēļā
  • Plāns ņem vērā gan iepriekš zināmo aizņemtību, kā arī var veikt operatīvas izmaiņas tuvākajām dienām
  • Minimālās prasības: vismaz pulsa mērītājs, jaudas mērītājs ieteicams
  • Iespējami jaudas treniņi pēc 4DP metodikas
  • Treniņu uzdevumi jūsu telefonā vai kalendārā
  • Telefona zvani, e-pasti un Whatsapp darba dienās 9-18
  • Treniņu datu analīze reizi nedēļā 2
  • Today’s Plan Premium abonements ar atlaidi
  • Treniņu programma svaru zālei par 10 eiro mēnesī
  • Kopīgie individuālie treniņi ar 50% atlaidi 3

Augstākais līmenis

105 EUR mēnesī 1

Tu vēlies sasniegt visvairāk. Individuāls treniņu plāns ar gandrīz neierobežotu komunikāciju un papildus iespējām.

  • 4 līdz 6 velo treniņi nedēļā, 1 svaru treniņš
  • Plāns ņem vērā gan iepriekš zināmo aizņemtību, kā arī var veikt operatīvas izmaiņas tuvākajām dienām
  • Minimālās prasības: vismaz pulsa mērītājs, jaudas mērītājs ieteicams
  • Iespējami jaudas treniņi pēc 4DP metodikas
  • Treniņu uzdevumi jūsu telefonā vai kalendārā
  • Telefona zvani, e-pasti un Whatsapp katru dienu 9-23
  • Regulāra treniņu datu analīze
  • Iekļauts Today’sPlan Premium abonements
  • Treniņu programma svaru zālei iekļauta cenā
  • Iekļauti 2 kopīgie individuālie treniņi mēnesī 3
  •  Atlaide pavasara treniņnometnei Kiprā

1 Ierobežots augstākā līmeņa klientu skaits, jautāt par pieejamību;

2 Klientam nepieciešama Today’s Plan Premium versija; www.treninplans.lv

3 Ja attālums līdz klientam lielāks par 50 km no Siguldas, tiek segti ceļa izdevumi

Citi pakalpojumi

  • Slodzes tests uz trenežiera fiziskās sagatavotības novērtēšanai, Jūsu stipro un vājo pušu analīze - 30 eiro;
  • Tehnisko prasmju pilnveidošanas individuālais treniņš 2h garumā Siguldā - pieaugušajiem 15 eiro, jauniešiem no 12 gadiem – 10 eiro;
  • Svaru zāles spēka vingrinājumu programma - 30 eiro mēnesī, kopā ar velo treniņu plānu atlaide 50-100% apmērā atkarībā no izvēlētā velo plāna līmeņa;
  • Veselīga uztura pamatprincipi sportojot, jūsu uztura paradumu analīze, uztura plāns divām nedēļām - vienreizēja maksa 50 eiro;
  • Action video filmēšana un montāža jūsu sacensībās vai sporta spēlēs - cena pēc vienošanās, paraugus skatīt Eduards/Velotreniņi Youtube kanālā.
Kā notiek mūsu sadarbība ar klientu?

Velotreniņi.lv plānus veido individuāli, pieskaņotus katra klienta mērķiem, fiziskajai sagatavotībai un aizņemtības grafikam. Darbs notiek uz Today's Plan bāzes, izmantojot ļoti plašu un visām situācijām piemēroto uzdevumu krājumu, kas tapis nu jau 10 gadu trenera pieredzes laikā. Starp citu, vai zinājāt, kaToday's Plan izmanto arī ProTour komanda Trek-Segafredo un mūsu braucēji Emīls Liepiņš un Toms Skujiņš?

Today's Plan ir gan web platforma detalizētai analīzei, gan arī telefona aplikācija, kur apskatīties statistiku, un saņemt uzdevumus un plānus ērtā, mūsdienīgā veidā. Vairs nekādas krāmēšanās ar izdrukātiem Word dokumentiem, PDF failiem vai pulsa/jaudas zonu tabulām. 

Velotreniņi.lv piedāvā trīs pakāpju treniņplānus, kuriem visiem ir kopīgas iezīmes- neatkarīgi no izvēlētā līmeņa individuāla pieeja katram klientam, iespēja trenēties pēc jaudas un iespēja regulāri komunicēt ar treneri. Mēs nenosakām, cik reizes mēnesī Jūs drīkst zvanīt un cik e-pasta ziņas atļauts nosūtīt.

Uzdevumu izpilde iespējama gan uz trenažiera virtuālajās treniņu platformās Zwift un Sufferfest, gan uz šosejas vai meža takās. Tāpat iespējams vienoties par kopīgiem individuālajiem treniņiem, kas cels jūsu braukšanas iemaņas un vairos zināšanas divkāršā ātrumā. Gudrs sportists ir sekmīgs sportists!

Lai sabalansētu savu ikdienu ar sportiskajiem mērķiem, vislabāk palīdzēs strukturēta pieeja treniņiem. Mēs apzināmies, ka ne visiem ir iespēja veikt olimpiskus apjomus un katru dienu vairākas stundas veltīt treniņiem. Turklāt tas arī ne vienmēr ir vajadzīgs. Katram mērķim, vai tā ir savas fiziskās formas uzlabošana, vai rezultātu sasniegšana sacensībās, ir vajadzīga individuāla, pieskaņota pieeja.

Būsiet jau pamanījuši, ka Velotreniņi.lv nepiedāvā iegādāties vienreizēju plānu un tad visu sezonu pēc tā trenēties. Šāda pieeja vienkārši nav efektīva, nedod nepieciešamos rezultātus un klients parasti plāna vidū zaudē motivāciju un pārstāj sekot šādam plānam, jo dzīve ievieš savas korekcijas. Piemēram, Velotreniņi.lv pamata līmeņa plāns, lai arī standartizēts konkrētam sacensību kalendāram, tāpat būs pieskaņots jūsu iespējām, brīvajam laikam, un šajā plānā treneris veiks Jums nepieciešamās korekcijas. 

Kas ir būtiski, pirms izvēlēties savu treneri? Godīgi uzdot dažus jautājumus sev un pirms sadarbības uzsākšanas izvērtēt gan savu pašatdevi, gan pieejamos pakalpojumus nozarē. Vai Tu pats gribi regulāri trenēties un uzlabot savus rezultātus? Aprunājies ar treneri. Vai ir sajūta, ka šis treneris Tev derēs, vai patīk komunikācija? Vai treneris strādā legāli, atbilstoši vietējai likumdošanai, vai ir sertificējies, vai ar klientu tiek slēgts līgums, vai treneris maksā nodokļus Latvijā? Galu galā, faktiski tu trenerim uztici savu veselību, un bijušais sportists bez sporta izglītības automātiski nenozīmē labu treneri. 

Es braucu ar velo, organizēju nometnes, trases apskates braucienus un sacensības. Vēl lasu lekcijas RTU un rakstu treniņu plānus. 

Plašāk par mani

Tu esi nokļuvis īstajā vietā! Treniņu plāns ļaus Tev izmantot laiku efektīvi, kļūt ātrākam un apsteigt svarīgākos konkurentus. Kad sāksim?  

Piesakies konsultācijai!