Septembris iesācies lieliski! Ja pagājušajā nedēļā gribēju rakstīt (un neuzrakstīju) kā Velomagnēta pēdējā posmā burtiski izrāvu uzvaru sezonas kopvērtējumā, kā arī uzvarēju sprinta un kalnu karaļa vērtējumā, tad šīs nedēļas notikums ir Jāņa panākums Vienības braucienā. Viņa 8. vieta tautas braucienā bija patīkams, lai arī cerēts, tomēr pārsteigums.

Vasaras vidū nolēmām, ka sezonas otrais pīķis jāliek uz Vienības braucienu. Man tas bija izaicinājums, jo gribēju uztaisīt plānu, kas ir nevis "vienkārši labāk braukt", bet kas būtu Top 20 vērts. Ņemot vērā iepriekšējā gada braucienu, kad tik tikko izdevās iekļūt 1. koridorā, arī sportistam tas bija liels mērķis. Skaļi par vietām nerunājām, jo tā nav pareizā domāšana, taču mērķi mums bija līdzīgi. Nepieciešamās fiziskās īpašības man bija skaidras, atlika tikai strādāt. Kā redzams, "Eduarda metode" darbojas.

Tālāk Jāņa paša komentārs:

Sākums kā ierasts pirmo padsmit minūšu cīņa, lai tikai tiktu uz priekšu. Šogad izbraucot uz šosejas varēju mīt kopā ar visiem un ātri prom no sliku-mtb, celtnieku ķiverēm un bagāžnieku maniakiem. Pērn vien noskatījos kā grupa izslīd no rokām...

Brīžam nevarēju saprast, kur radušies tie cilvēki, kam braucu garām, no kurienes viņi visi parādījušies? Tiešām, nu cik tur priekšā pirmajā koridorī bija? 50? Vairāk gan ne! Tas man joprojām rēbuss.. [Vēlāk xc.lv forumā atklājās, la liela daļa startējusi no Siguldas ieliņām, lai nokļūtu pašā priekšā].

Kādu brītiņu aiz Aerodium, sākas dubultās joslas, kā reiz kad jau biju ieņēmis grupas kreisā sānā drošu pozīciju, garām panesās tandēms. Daļa metās pa kreisi, iesēsties astē. Bīstams, moments, jo otra daļa to nemaz nebija ievērojusi, tur arī nofilmēts pirmais kritiens. Protams, lielas jēgas no tā nebija, kāds paspēja iesēsties, taču tas nebija uz ilgu... Taisnē šie izmeta pāris čūskas un aizbrauca.

Līdz Sēnītes pagriezienam pāris bīstamas situācijas, jo grupā nemitīga mainīšanās uz berzēšanās, cenšos vienmēr būt malā, taču regulāri kāds mani nostumj. Aiz Rāmkalniem sāka palikt interesantāk, kā nekā temps mazliet pret kalnu nokritās. Man šāds temps ļoti patika, pat pārāk, jo pret kalnu beztolkā mazāk tirinājās apkārt exemplāri savas super izdevīgās pozīcijas meklējumos un visi brauca daudz maz disciplinēti.

Te gan bija neliels stresiņa moments, izņēmu pudeli padzert, taču tuvojās kore un grupa negaidīti pamatīgi nometa tempu. Sanāca neliels tizlums ar to pudeli un bremzēm, ātrumiem utt, taču viss beidzās labi. Tik tāds nieks kā atkritu uz grupas beigām. Varēja redzēt, ka tur beigās dažiem ļoti grūti gāja.

Prātīgi līdz Raganas pagriezienam biju atguvis pozīcijas. Acīs bija iekritis mazs puika Trek komandas kreklā, kas kā maza šujmašīna stabili brauca ar visiem.

Tagad sākās stratēģiskās spēlītes. Neviens priekšā negribēja braukt, līdz ar to ātri vien no savām pozīcijām izripoju galvgalī. Temps bija tik tālu nokritis, ka neredzēju nekādu problēmu pabraukt priekšā, ko arī darīju. Tad sākās atsevišķi individuāli izrāvieni. Rāvās gan exemplāri ar ITT aparātiem, gan citos mačos pamanītie, kā Veide, Plakans, Kaupe, E-bike komanda, policisti, kā arī džeki, ko atpazīstu pēc velo un formām, taču nezinu neko vairāk. Tās bija apzinātas māņkustības, lai paceltu grupas ātrumu un vēl vairāk kādu nogurdinātu.

Pēdējā paugurā pirms Turaidnieka kā indikators priekšgalā ir iepriekš minētie čaļi, lai būtu labās pozīcijās nobraucienā.

Nobraucienā viss ir ok, taču tuvojoties apakšai sākās bļaušana un svilpšana, varēja dzirdēt bremzēšanu. Neviens kritis, viens no policistiem bremzē slalomā uz nomales (kas noteikti kādu glāba!), viens no Garkalnes klipsē kāju un vairums atsāk braukt, jau uzminot, lai nezaudētu ātrumu un pārāk neatlaistu priekšu.

Taisnē jau var redzēt- ir atrāvieni, vismaz divi. Nezaudēju galvu un tupinu grupas kopējā tempā, taču mazliet pievelkot, lai būtu tuvāk priekšai. Pie tilta esmu apmēram divdesmitajā pozīcijā. Uzbraucam uz tilta, grupai ātrums ap 33, taču pirmie burtiski atduras pret kalnu. Sekoju kustības inercei, piebraucot pie kāda no priekšējiem ratiem kas turpina raitu kustību. Priekšā redzu četrus, viens no tiem K. Plakans (pērn otrajā grupā aizbrauca no visiem tieši kalnā) un kāds no e-bike. Pirmā kalna trešdaļa garām, kājas metās ciet, skatos atpakaļ... Redzu tikai mtb, neviena šosejnieka! [Šajā laikā finišē MTB brauciens]. Esmu uz pauzes, uz brīdi tiešām atklāsme: "Eu nevar būt!! Tas strādā!!!" Tajā brīdī pirmā doma, ka esmu vismaz 15-niekā. Nereāli! Jūtu, ka pa rupju pārnesums 53x17/19, pārslēdzu zemāk, taču ar to vairs nav līdzēts. Temps krīt un atpalieku no četrinieka.. Atkal skatiens atpakaļ, joprojām  nevienu neredz! Saprotu, ka var mazliet atlaist un vienkārši stampāt līdz augšai. Neko vairs zaudēt nevaru, un saķert izredžu arī vairs īsti nav. Pie kores slēdzu uz augšu un griežu cik var! Viss, finišs!

Savukārt man pašam Vienības brauciens ir vienas no retajām sacensībām gadā, kur nesatraucos par rezultātu, un braucu savam priekam kopā ar Maiju. Šogad jau 18-to reizi pēc kārtas. Uzbraucot Siguldniekā bija sajūta, ka kāja labi griežas. Vēl pirms finiša nobraucu lejā, un devos augšā vēlreiz, pēc jauna personīgā rekorda zem 3 minūtēm. Nesanāca, jo vairākas reizes nācās bremzēt, kad nebija iespējama apdzīšana. 3:06.  Toties pirmo reizi astoņpadsmit gadu laikā esmu viena Vienības brauciena distances laikā uzbraucis Siguldniekā divas reizes :)

Pieejami, saprotami un efektīvi treniņi!

Velotreniņi.lv un treneris Eduards Rēns piedāvā treniņu plānus visai sezonai un katrai dienai, operatīvas izmaiņas, regulāru un praktiski nelimitētu komunikāciju ar klientiem, kopīgus treniņus, padomus par tehniku, braukšanu un uzturu. Velotreniņi.lv - tie ir visiem pieejami, saprotami un efektīvi treniņi! 

Pamata līmenis

30 EUR mēnesī

Standartizēts treniņu plāns, pieskaņots dalībai
vai nu LVM vai Vivus MTB maratonu seriālos

  • 3 līdz 4 treniņi nedēļā
  • Plāns ņem vērā jūsu aizņemtību nākamajā mēnesī, iesniedzot grafiku savlaicīgi
  • Minimālās prasības: vismaz pulsa mērītājs, jaudas mērītājs ieteicams
  •  Iespējami jaudas treniņi pēc FTP metodikas
  • Treniņu uzdevumi jūsu telefonā vai kalendārā
  • Telefona zvani un e-pasti darba dienās 9-18
  • Treniņu datu anaīze saskaņā ar cenrādi 2
  • Today’sPlan Premium abonements nav iekļauts
  • Treniņu programma svaru zālei par 15 eiro mēnesī
  • Individuālie treniņi saskaņā ar cenrādi 3

Standarta līmenis

45 EUR mēnesī

Individuāls treniņu plāns, pieskaņots Jūsu mērķiem, ikdienas ritmam un sacensību kalendāram pēc jūsu izvēles

  • 3 līdz 5 treniņi nedēļā
  • Plāns ņem vērā gan iepriekš zināmo aizņemtību, kā arī var veikt operatīvas izmaiņas tuvākajām dienām
  • Minimālās prasības: vismaz pulsa mērītājs, jaudas mērītājs ieteicams
  • Iespējami jaudas treniņi pēc 4DP metodikas
  • Treniņu uzdevumi jūsu telefonā vai kalendārā
  • Telefona zvani, e-pasti un Whatsapp darba dienās 9-18
  • Treniņu datu analīze reizi nedēļā 2
  • Today’s Plan Premium abonements ar atlaidi
  • Treniņu programma svaru zālei par 10 eiro mēnesī
  • Kopīgie individuālie treniņi ar 50% atlaidi 3

Augstākais līmenis

105 EUR mēnesī 1

Tu vēlies sasniegt visvairāk. Individuāls treniņu plāns ar gandrīz neierobežotu komunikāciju un papildus iespējām.

  • 4 līdz 6 velo treniņi nedēļā, 1 svaru treniņš
  • Plāns ņem vērā gan iepriekš zināmo aizņemtību, kā arī var veikt operatīvas izmaiņas tuvākajām dienām
  • Minimālās prasības: vismaz pulsa mērītājs, jaudas mērītājs ieteicams
  • Iespējami jaudas treniņi pēc 4DP metodikas
  • Treniņu uzdevumi jūsu telefonā vai kalendārā
  • Telefona zvani, e-pasti un Whatsapp katru dienu 9-23
  • Regulāra treniņu datu analīze
  • Iekļauts Today’sPlan Premium abonements
  • Treniņu programma svaru zālei iekļauta cenā
  • Iekļauti 2 kopīgie individuālie treniņi mēnesī 3
  •  Atlaide pavasara treniņnometnei Kiprā

1 Ierobežots augstākā līmeņa klientu skaits, jautāt par pieejamību;

2 Klientam nepieciešama Today’s Plan Premium versija; reģistrēties var www.treninplans.lv

3 Ja attālums līdz klientam lielāks par 50 km no Siguldas, tiek segti ceļa izdevumi

Citi pakalpojumi

  • Slodzes tests uz trenežiera fiziskās sagatavotības novērtēšanai, Jūsu stipro un vājo pušu analīze - 30 eiro;
  • Tehnisko prasmju pilnveidošanas individuālais treniņš 2h garumā Siguldā - pieaugušajiem 15 eiro, jauniešiem no 12 gadiem – 10 eiro;
  • Svaru zāles spēka vingrinājumu programma - 30 eiro mēnesī, kopā ar velo treniņu plānu atlaide 50-100% apmērā atkarībā no izvēlētā velo plāna līmeņa;
  • Veselīga uztura pamatprincipi sportojot, jūsu uztura paradumu analīze, uztura plāns divām nedēļām - vienreizēja maksa 50 eiro;
  • Action video filmēšana un montāža jūsu sacensībās vai sporta spēlēs - cena pēc vienošanās, paraugus skatīt Eduards/Velotreniņi Youtube kanālā.
Kā notiek mūsu sadarbība ar klientu?

Velotreniņi.lv plānus veido individuāli, pieskaņotus katra klienta mērķiem, fiziskajai sagatavotībai un aizņemtības grafikam. Darbs notiek uz Today's Plan bāzes, izmantojot ļoti plašu un visām situācijām piemēroto uzdevumu krājumu, kas tapis nu jau 10 gadu trenera pieredzes laikā. Starp citu, vai zinājāt, kaToday's Plan izmanto arī ProTour komanda Trek-Segafredo un mūsu braucēji Emīls Liepiņš un Toms Skujiņš?

Today's Plan ir gan web platforma detalizētai analīzei, gan arī telefona aplikācija, kur apskatīties statistiku, un saņemt uzdevumus un plānus ērtā, mūsdienīgā veidā. Vairs nekādas krāmēšanās ar izdrukātiem Word dokumentiem, PDF failiem vai pulsa/jaudas zonu tabulām. 

Velotreniņi.lv piedāvā trīs pakāpju treniņplānus, kuriem visiem ir kopīgas iezīmes- neatkarīgi no izvēlētā līmeņa individuāla pieeja katram klientam, iespēja trenēties pēc jaudas un iespēja regulāri komunicēt ar treneri. Mēs nenosakām, cik reizes mēnesī Jūs drīkst zvanīt un cik e-pasta ziņas atļauts nosūtīt.

Uzdevumu izpilde iespējama gan uz trenažiera virtuālajās treniņu platformās Zwift un Sufferfest, gan uz šosejas vai meža takās. Tāpat iespējams vienoties par kopīgiem individuālajiem treniņiem, kas cels jūsu braukšanas iemaņas un vairos zināšanas divkāršā ātrumā. Gudrs sportists ir sekmīgs sportists!

Lai sabalansētu savu ikdienu ar sportiskajiem mērķiem, vislabāk palīdzēs strukturēta pieeja treniņiem. Mēs apzināmies, ka ne visiem ir iespēja veikt olimpiskus apjomus un katru dienu vairākas stundas veltīt treniņiem. Turklāt tas arī ne vienmēr ir vajadzīgs. Katram mērķim, vai tā ir savas fiziskās formas uzlabošana, vai rezultātu sasniegšana sacensībās, ir vajadzīga individuāla, pieskaņota pieeja.

Būsiet jau pamanījuši, ka Velotreniņi.lv nepiedāvā iegādāties vienreizēju plānu un tad visu sezonu pēc tā trenēties. Šāda pieeja vienkārši nav efektīva, nedod nepieciešamos rezultātus un klients parasti plāna vidū zaudē motivāciju un pārstāj sekot šādam plānam, jo dzīve ievieš savas korekcijas. Piemēram, Velotreniņi.lv pamata līmeņa plāns, lai arī standartizēts konkrētam sacensību kalendāram, tāpat būs pieskaņots jūsu iespējām, brīvajam laikam, un šajā plānā treneris veiks Jums nepieciešamās korekcijas. 

Kas ir būtiski, pirms izvēlēties savu treneri? Godīgi uzdot dažus jautājumus sev un pirms sadarbības uzsākšanas izvērtēt gan savu pašatdevi, gan pieejamos pakalpojumus nozarē. Vai Tu pats gribi regulāri trenēties un uzlabot savus rezultātus? Aprunājies ar treneri. Vai ir sajūta, ka šis treneris Tev derēs, vai patīk komunikācija? Vai treneris strādā legāli, atbilstoši vietējai likumdošanai, vai ir sertificējies, vai ar klientu tiek slēgts līgums, vai treneris maksā nodokļus Latvijā? Galu galā, faktiski tu trenerim uztici savu veselību, un bijušais sportists bez sporta izglītības automātiski nenozīmē labu treneri. 

Es braucu ar velo, organizēju nometnes, trases apskates braucienus un sacensības. Vēl lasu lekcijas RTU un rakstu treniņu plānus. 

Plašāk par mani

Tu esi nokļuvis īstajā vietā! Treniņu plāns ļaus Tev izmantot laiku efektīvi, kļūt ātrākam un apsteigt svarīgākos konkurentus. Kad sāksim?  

Piesakies konsultācijai!